Resim,iyi Resim,Güzel Resimler,Güzel Fotoğraflar,Araba Resimleri,Manken Resimleri

Anne Şiirleri

Posted on: Ocak 1, 2009

7 Yanıt to "Anne Şiirleri"

düşünsenize bir anne önce sizi küçüükken korumaya ve kolalamaya peygammer yolunda ilerlemenizi isterya yada kardesinizle kavga ettiğinizde kızmaya kıyamazya o dur işte anne benim annem canım annemm.arkadasınızla kavga edersinizya ne arkadasınıza nede size kızmaya kıyamamaz bana derdiki hep yavrummsen benimsin kızımsın asla zarar görmeni istemem der ama baskalarına da zarar vermemeni isterim yavrumm sen benim kızımsın senin tırnagına zarar gelse beninim içim yanar kalbim cızeder benim annemm canım annem anneme bizazar gelse yatama girdiğimde aglamaya baslarım neden annemin yanında ağlasan benim canım annemde ağlamaya baslar annem agladıgı zaman göz yasları sanki kalbimin içerisine akıyormus gibi kalbim yanıyor yüregim yanıyor (annem ben sana of diyorum ya hepsini affet annemmcanım annem neler cektiği birtek ben bilirim sen herseyi unutmusum derim ama osenin unutmayacagın birseydir seni canımdan cok sevdim be anne……)

süper olmuş

annesi ölen bir arkadşıma kart postal hediye ettim ve birde şiir yazdım..
çok zor bir görevin var biliyorum..
çok yanlızsın farkındayım..
Ama..
Seni izliyor ve seni kolluyor sen farkında olmasanda..
Her gece seni dizlerinde uyutur, sen bilmesende..
Çok sevdiğin annen hep yanı başında sen bilmesende..
Anneler Günün Kutlu Olsun Küçük Anne..

YAZAR
Adem Erdim

cokkkkkkkk süper

ben annemi çok seviyorum ona zarar gelsin istemiyorum bazen ona of diyince bile ağlıyorum ama ben ona ne kadar bağırsam hakaret etsemde o bana hiç kızmıyo.belkide bu yüzden onu çok seviyorumdur ona zarar gelsin istemiyorumdur.bazen düşünüyorumda acaba ben onun yerinde olsaydım ona bu kadar iyi davrana bilirmiydim,yoksa en ufak bir ağlayışında tokatı yapıştırıp sustururmuydum,bana ilk anne dediğinde ona hediyeler alırmıydım…belkide ben büyütüyorumdur gözümde annelik sabır istesede biliyorumki yavrumun yüzündeki bir gülücük bir tebessüm beni ne kadar mutlu ederdi…benim en iyi arkaşımın annesinin başında tümör varmış şimdi annesine öf dediği için bile çok ağlıyor siz siz olun pişman olacağınız şeyleri yapmayın…

ben annemi çok seviyorum ona zarar gelsin istemiyorum bazen ona of diyince bile ağlıyorum ama ben ona ne kadar bağırsam hakaret etsemde o bana hiç kızmıyo.belkide bu yüzden onu çok seviyorumdur ona zarar gelsin istemiyorumdur.bazen düşünüyorumda acaba ben onun yerinde olsaydım ona bu kadar iyi davrana bilirmiydim,yoksa en ufak bir ağlayışında tokatı yapıştırıp sustururmuydum,bana ilk anne dediğinde ona hediyeler alırmıydım…belkide ben büyütüyorumdur gözümde, annelik sabır istesede biliyorumki yavrumun yüzündeki bir gülücük bir tebessüm beni ne kadar mutlu ederdi…benim en iyi arkaşımın annesinin başında tümör varmış şimdi annesine öf dediği için bile çok ağlıyor siz siz olun pişman olacağınız şeyleri yapmayın…

Bir Cevap Yazın

